Plan dnia
RAMOWY ROZKŁAD DNIA - grupa I
w Przedszkolu Samorządowym nr 20 w Białymstoku
6.30 – 8.00 – godziny płatne
8.00 – 13.00 – godziny bezpłatne
13.00 – 15.00 – godziny płatne
8.15 – 9.00
schodzenie się dzieci
zabawy indywidualne wynikające z zainteresowań dzieci
praca indywidualna oraz wyrównawcza
zabawa ruchowa
czynności higieniczne w łazience
przygotowanie do śniadania i spożywanie śniadania
czynności higieniczne po śniadaniu
9.00 – 10.00
zajęcie dydaktyczne
zabawa ruchowa
zabawy inspirowane przez nauczyciela
praca indywidualna, wyrównawcza
zabawy swobodne indywidualne i w małych grupach według zainteresowań dziecka
10.00 – 11.00
spacery, gry i zabawy ruchowe na powietrzu dowolne i organizowane przez nauczyciela, obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze
11.00 – 12.00
czynności samoobsługowe w szatni i łazience
przygotowanie obiadu
spożywanie obiadu
czynności samoobsługowe w łazience
przygotowanie do odpoczynku
12.00 – 13.45
odpoczynek/leżakowanie
słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej
13.45 – 15.00
czynności samoobsługowe po leżakowaniu
zabawa ruchowa
czynności samoobsługowe i higieniczne, spożywanie podwieczorku
ćwiczenia stymulujące, wyrównawcze, ogólnorozwojowe
zajęcia wspierające i indywidualne wg zainteresowań dzieci
zajęcia rozwijające zdolności twórcze
obserwacja dzieci
praca indywidualna (utrwalenie nabytych umiejętności), praca wyrównawcza
RAMOWY ROZKŁAD DNIA - grupa II
w Przedszkolu Samorządowym nr 20 w Białymstoku
6.30 – 8.00 – godziny płatne
8.00 – 13.00 – godziny bezpłatne
13.00 – 16.30 – godziny płatne
6.30-8.00
schodzenie się dzieci, swobodne zabawy według zainteresowań
rozmowy z dziećmi
obserwacja dzieci
zabawy rozwijające
8.00 – 9.00
ćwiczenia ruchowe
czynności higieniczne w łazience
przygotowanie do śniadania i spożywanie śniadania
czynności higieniczne po śniadaniu
9.00 – 10.00
realizacja I-go zajęcia dydaktycznego
zabawa ruchowa
realizacja II-go zajęcia dydaktycznego
10.00 – 11.00
spacery, gry i zabawy ruchowe na powietrzu, obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze
11.00 – 12.00
czynności samoobsługowe w szatni i łazience
przygotowanie obiadu
spożywanie obiadu
czynności samoobsługowe w łazience
12.00 – 13.00
zabawy relaksacyjne, wyciszające, słuchanie bajek, muzyki
zabawy swobodne, manipulacyjne, konstrukcyjne
obserwacja dzieci
praca indywidualna (utrwalenie nabytych umiejętności), praca wyrównawcza
13.00 – 16.30
zabawa ruchowa
czynności samoobsługowe i higieniczne, spożywanie podwieczorku
ćwiczenia stymulujące, wyrównawcze, ogólnorozwojowe
zajęcia wspierające i indywidualne wg zainteresowań dzieci
zajęcia rozwijające zdolności twórcze